lördag 17 november 2012

Gråmulen dag

Då var det lördag igen då,blir en tur till Trollmor på backen senare idag.Undrar om jag kommer att stöta på Krut och Sune där uppe på backen ;)

Har precis fyllt i formuläret som ska skickas till Ryggkirurgiska kliniken i Strängnäs,blir en tripp dit för undersökning och bedömning,innan de bestämmer sig för att göra ytterligare en operation.Blev ju opererad för diskbråck där i augusti (efter att ryggen pajade helt i april), men då röntgen även visade på degenerativa förändringar i ryggen (saknar disker mellan kotorna)så blev det mer än vad jag räknade med.
Har fått ändra mitt leverne,tänka på vad jag gör,då minsta felsteg slår mig i backen och gå längre sträckor fungerar inte,trodde att min nervskadade arm skulle vara nog, men inte då.

Så jag tog fram min kreativa sida och började att sy och greja med ditt och datt,och jag trivs med det då jag håller mig still och inte flänger runt som jag gjort innan, då min kroniska värk har gjort mig fruktansvärt stressad. Och sen är det ju också läkande för själen att få skapa. 

Så jag pysslar på helt i min egen takt.

Ha en trevlig lördag på er som kikar in här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar