fredag 15 februari 2013

Strängnäs

På tisdag så är det dags för ett besök på Strängnäs ryggkirurgiska, känns lite pirrigt då jag inte vet om de ska utföra en diskblockad vid detta besök.
Diskblockad är ju inte direkt en angenäm sak att göra, men jag står väl ut med detta också antar jag. 

Mitt liv är ju inte direkt det mest aktiva just nu (och har inte varit så det senaste året). Saknar mina skogspromenader med hundarna så mycket. Har man varit aktiv så är det svårt att anpassa sig att bara vara och tänka på att vara försiktig hela tiden. Har dammat av lite gamla hobbies,lite handarbete, sömnad,målar och tecknar etc. Och så bakar jag ju en del, men då är det min nervskadade arm som tar stryk istället, men men jag står ut med det också. Blir ju tokig annars om jag inte kan göra ett dyft.


Sambo och son får äta en hel del hembakat i alla former nu,men de klagar inte direkt.

Trevlig helg på er som läser min blogg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar